nedeľa 14. apríla 2013

Pár news...

Dám pridám sem pár news o SNSD čo som našla. Ako prvá čo ma zaujala bola o tom aké anglické pesničky majú baby radi. Ten výber ma prekvapil hlavne u Seohyun, Yuri a neviem prečo aj pri Hyoyeon. Tak tu ho máme:

#1: Taeyeon - Red (Taylor Swift)
#2: Yoona - A Year Without Rain (Selena Gomez)
#3: Sunny - Payphone (Maroon 5)
#4: Tiffany - Blow Me One Last Kiss (P!nk) (Pink, ako inak :D)
#5: Jessica - Uptown Girl (Westlife)
#6: Hyoyeon - Glad You Came (The Wanted)
#7: Sooyoung - 22 (Taylor Swift)
#8: Seohyun - Beauty & The Beast (Justin Bieber) (Really JB, ja že niečo od Beyonce)
#9: Yuri - Up All Night (One Direction) (1D? Not bad :D)

Ďalšie boli váhy báb. To vážne neviem či to je skutočné alebo si to niekto iba vymyslel, ale aj tak to sem hodím, lebo nepredpokladám, že by mali viacej. Síce váha Sunny ma trošku prekvapila.

 Yoona: 48kg 
Yuri: 46kg 
Seohyun: 49kg
 Tiffany: 51kg 
Taeyeon: 45kg 
Jessica: 46kg
 Sooyoung:49kg 
Hyoyeon:49kg
 Sunny:44kg

Na druhej strane ma potešilo, že je vidieť ako SNSD dobíja svet. Najnovšie bol o nich článok v americkom magazíne pre mladých, v 'Seventeen Magazine'.
Článok bol s nadpisom 'If you like PSY, listen to...GIRLS' GENERATION'. Proste baby bodujú všade :)


A úplne nakoniec pridám opäť niekoľko fotiek od Taeyeon, ktoré pridala na svoj Instagram. Zjavne veľmi rada spamuje :D Pridala tam svoju fotku, na ktorej vyzerá úplne ako Jess ešte je aj v takej polohe :D






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára